Paow's fest med killarna i 1D

Nu när ni har läst det här ovanför, stanna till och läs det JAG skriver här under innan ni kommenterar. Okej, så här är det. Jag och mina vänner var där utanför själva och vi fick exakt reda på hur allt var fixat och uppbyggt. Sen kommer det alltid finnas människor som säger "Men Liam får inte dricka eftersom att han har en njure" osv. Han får dricka, bara inte lika mycket och ibland väljer han att inte göra det. När vi träffade han under kvällen/natten berättade han till och med att han var lite full, så ni vet. Paow har antagligen inte hittat på det mesta hon skriver (även fast hon kanske skrivit så det låter bättre och mer speciellt) utan folk är bara en aning rädda att acceptera sanningen. Alla vi (även jag) vet så sjukt mycket mindre om killarna än vad man tror. Det mest vi vet är utifrån tidningar, intervjuer osv där de VÄLJER vad de ska säga för att marknadsföra sig så bra som möjligt. Sådär så, nu kan ni kommentera vad ni vill. Och börja inte skriva hat till mig nu när jag säger som jag tror, precis som ni kan genom att skriva en kommentar

Tagit lite från en annan blogg!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är bara vara glad att dom hade kul när dom var i Sverige och att dom fick en välförtjänst paus från arbetet. Om det som Paow skriver är sant kan bara hon veta och killarna har ju faktiskt också ett liv och skall väl få släppa loss ibland? Jag tycker att Paow gjorde rätt som inte tog några bilder eftersom att killarna har fans efter sig hela tiden så kan det vara skönt för dom att få vara " privata ". Sen om Harry gav ut sitt nummer, tog med sig tjejer hem, ringde Paow, om Zayn rökte, om Niall pussa Paow, Louis blev full... so what? det är deras liv och deras beslut... Jag älskar One direction och jag skulle ge hur mycket som helst för att få träffa dom men är det en privat fest så är det och det betyder att dom ska få vara sig själva utan att en massa fans är efter dom ( inget fel med det! ) eller journalister. alla får tro vad dom vill men det är ingen idé att säga att hon ljuger för det finns inget bevis varken på att det är sanning eller lögner.

2012-05-18 @ 13:50:44
Postat av: Ellen

jätte fin design! men du, kopiera inte dina texter från andra one direction bloggar, du vet exakt vad jag menar så lägg av med det så kommer nog din blogg bli skit stor, ha en bra dag, KRAM

2012-05-20 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0